Silky

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag måste kanske kräkas.
Ni vet när man lyssnar på en totalt fulländad låt? En sådan där man vill sjunga med till, känner att man faktiskt måste sjunga med till, men ändå gör man det inte för dels, man förstör låten och för att man kanske missar en del.
När man sitter där, lyssnar, och känner att HERREGUD JAG MÅSTE GÖRA NÅNTING! Den är så...fullkomligt, otroligt perfekt!
Då känner jag att jag måste kräkas.
Någonting bara väller inombords och måste ut i någon form.
Kreeeks.
Så känner jag just nu. Om Inception.

Jag såg den på bio. Jag kom ut därifrån, fnissandes, flinandes med löften om att fyfan vad jag ska se den igen.
Jag gick ut, satte mig i bilen, radion på hög volym och kände: jag äger. Jag äger alla. Jag är den bästa som finns. Jag är så jävla cool.
Sedan kände jag att, fan jag vill nog dra på mig mina monsterklackar och skinnrock och storma gatorna och gorma lite.
Efter den impulsen kände jag att jag måste få kräkas.
Kräkaskräkaskräkas.
Men jag lät bli och försökte förklara för Måfre. Men hon förstod inte, hon har aldrig velat kräkas av en låt (eller en film, för den delen) som är fulländad.

Det var då jag började känna mig ensam. Att jag skulle försöka hitta på något med mina kineser. Men mina flickor var trötta och hade inte riktigt förstått filmen.
Så vi spelade kort.

Det var då.
Det var då Fridis skickade mig ett sms. Om dreggel och om gud.
Och jag visste, jag mindes. FYFAN I HELVETE VAD BRA DEN ÄR!!!!!!

Jag vill inte vara här. Jag vill att filmen ska vara på riktigt och jag vill vara med. Jag vill ligga med pojken med backslick som kunde korva sig som...vågor.
Jag älskar honom.

I fuck you because this is the inception.
And because you're the boy with the backslick.
Backslick.

Kommentarer
Postat av: izzie

rebecca! Du gör mig helt korvig! Jag dör av längtan att se den filmen! Min syster har gjort det och hon försökte förklara i typ tre timmar hur cool den var! Jag dör! Jag vill också kräkas! (bildligt, och pågrund av filmen!) :D

2010-08-30 @ 13:18:06
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0