Dag 1

En ninjapsykologs iakttagelser
Av Dr Karatinen

Min första session har påbörjats. Jag ska från och med nu studera en NinjaSamuraj's beteenden i en storstadsmiljö. Mina förväntningar är höga.

Del 1.
En NinjaSamuraj på ett tåg
Först och främst bör jag tydliggöra att en NinjaSamuraj aldrig förbokar platser. Ingen ser henne, ingen hör något... Jag bestämde mig för att följa hennes exempel och försöka smälta in i hennes miljö. Detta gick ytterst bra och ingen ville sitta nära oss.
Vackert!
Bra egenskaper hos en NinjaSamuraj på tåg: 
- Kom med ytterst bra förslag, som varm choklad
- betedde sig lurigt via sms mot Elin Peiln
- Visade sig vara mycket bra på korsord
- Var en jävel på att smygkika på facit
- Hade fet koll på åt vilket håll resturang-vagnen låg åt

Dåliga egenskaper hos en NinjaSamuraj på tåg:
- Hade förvånansvärt dålig balans
- Hade stora problem med lock
- Var oförmögen att lära sig av sina misstag

Tillbaka till det där med lock. Mina analytiska förmågor kom väl till hands under denna session. Vår NinjaSamuraj visade sig inte kunna öppna lock. Detta var ytterst frustrerande och problematiskt! Jag erbjöd min hjälp och fick upp locket utan problem. Vår NinjaSamuraj kikade lurigt på mig och tänkte ta sig en klunk av drycken vid namn VARM choklad.
Detta gick som väntat.
Vår vän brände sig ända ner i halsen.
Men detta avskräckte henne inte! Nejdu, hon kikade lite argt på chokladen och bestämde sig för att prova igen.
Detta gick också som väntat och nu ställde hon bort chokladen.
-paus-
Nu är den säkert kall!
Jag kikade noga på NinjaSamurajen och funderade på att avråda henne. Men man kan inte försöka kontrollera en ninja!
Vår samuraj har nu tredje gradens brännskador i halsen.

Del 2.
En NinjaSamuraj och beslut
Jag bestämde att vi skulle gå ut åt fel håll. Sedan fick inte jag bestämma mer och NinjaSamurajen tog över befälet. Tunnelbana, buss och hållplats blev helt enkelt upp till henne. Vilket nog var det bästa, det kan till och med jag erkänna. Fast jag fick ju trots allt sköta snacket, en NinjaSamuraj hörs inte!
Väl hemma gick vi igenom kylskåpet och bestämde oss för att koka te och äta specialmackor, och möjligen kika på film (Jafars Återkomst).
Filmen ville dock inte samarbeta och efter en hel del försök hamnade vi på en porrsajt istället och fnissade åt folk som skulle kissa på varandra.
Efter lite fula spel fram till halv tolv höll NinjaSamurajen på att slockna, och därmed avslutade vi dagens session för att sova en stund.
En stund, så att säga.
Inte i 12 timmar.
Absolut inte.

I fuck you because together we're invincible.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0