Dag 3

En ninjapsykologs iakttagelser
Av Dr Karatinen

Del 6.
En NinjaSamuraj och det här med trevliga väckningar
Vår NinjaSamuraj påstår sig ha blivit väckt av en gnuggande armbåge i nacken, men detta är enbart önsketänkande/drömmande. Jag är psykolog, inte påtagerska. Efter det skulle jag alltså ha stirrat elakt på henne och sedan kikat på klockan.
Inte direkt min version av vad som hände!
Jag väcktes av NS, så jag kollade klockan och tänkte: neeeeeeej!!! neeeeej!!!
Mycket mer troligt.

Frukost åtföljt av Jeopardy en stund. Vi gjorde oss lte halvt iordning och jag sprang ut i trappen och hämtade tidningen fort som fan. Lunchen lagades och blev mycket lyckad. MEEEN!!! Helt plötsligt gormade jag: AAAJ!!! Och stirrade på mitt pekfinger paranoidigt. Tydligen hade några stickor av något slag letat sig in i mitt finger och stack ut lite fult. Jag skyndade mig och drog ut två stycken, men fyra blev kvar. USCH! USCH!
Jag tillkallade hjälp i form av en NinjaSamuraj som hade pincett med sig (alltid redo, ni vet). Så NinjaSamurajen drog ut de resterande och det kom bloooooood...........jättemycket bloooooood.......
Frid och fröjd!
Tills jag upptäckte en till i armen och blev riktigt paranoid. Var i helvete kom de ifrån och varför mig?? vaaarföör mig???

Del 7.
En NinjaSamuraj på stadens torg
Sedan var det dags att härja på gatorna! Jävlar ja, vad vi härjade! Överallt, men speciellt inne i affärer där det var varmt. På plattan fann vi en marknad! Woho! De hade sådana där tjusiga äpplen....på pinne...övertäckta av nånting. Så vi köpte ett som var täckt med choklad och skulle börja äta på det. Lättare sagt än gjort, mina vänner! Vi liksom....kom mest bara åt chokladen. Tills vår NinjaSamuraj bestämde sig för att nu jävlar skulle det gå! Hon bet som fan på äpplet och kom igenom! 
Stolt som fan.
Varpå jag ropade: jag kissar på mig! jag kissar på mig!
När en unge spatserade förbi och kikade noga på mig.

Kring 4 ville vi helt plötsligt ha varm choklad! Det var ett måste! Så vi gick till närmaste kafé och smyglyssnade på en ryska som pratade engelska. Det var så...intressant.
Halvtimme senare var vi ute i kylan igen och kände oss allmänt färdiga för dagen. Så vi tog oss till tunnelbanan och trängdes med allt folk. Ramlade lite och hade oss osv... 

Del 8.
En NinjaSamuraj och det här med att försöka finna trevliga spel
Vi kom fram till det gemensamma beslutet att vi inte behövde någon middag utan klarade oss gott och väl på choklad, brio, brie och kex. Vi hamnade återigen på något mystiskt vis framför datorn och Escape-spel. Kan hända att vi hamnade på tredje plats i världen...hehe.....den tredje bästa spelaren liksom. Ingen big deal.

Men efter det var det faktiskt dags för lite gammalt hederligt zombieskjutspel. Det var ju inte precis pest... fast vi klarade oss bara till wave 29. Men vi hängde inte läpp för det! Istället sminkade vi kändisar.
Som Robert Pattinson, Taylor Lautner, Kristen Stewart och Harry Potter. De blev så jävla vackra att vi blev så avundsjuka att vi helt enkelt var tvungna att sluta spela. Det var dags för läsning istället!

När jag inte längre fattade vad jag läste lade jag ifrån mig boken och höll just på att somna då jag spasmade! Jag halvdrömde om rulltrappor och liksom....jamen spasmade!
NinjaSamurajen tyckte att det var obehagligt och frågade genast vad jag sysslade med. Inte så noga, tyckte jag...

I fuck you because you're everything I wanna be, and now I won't settle for less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0