Dagens ämne: Heta pojkar

Cp var bast.

Jepp, så förödande nyheter, jag mår illa.
Vem vet...
Men utanpå svamlet, jag lever i alla fall- tack vare glass med maränger, choklad- och kolasås, bananer och strössel. Och kaffe förstås. Kaffe är bäst.
Ikväll ska jag kika på min serie...den är ganska tråkig och ful, men den har HETA POJKAR!

Nu jävlar kommer en lista på de hetaste pojkarna:
- Den ouppnåelige (nej, jag tänker inte, vill inte, kalla honom för hans namn, sluta tjata)
- Spike
- Ung Angel
- Xander när han är elak
- Ny het metalpojke som lika gärna kan vara en tjej
- Het metalpojke som jag beskådade genom bussfönstret varav vi kikade lite noga
- Tråkigt men sant, mina kloner
- Marilyn Manson
- Fan alltså....Gerard Way en gång i tiden.
- Muse-sångaren
- Scenpojken
- Pojken med byxorna och håret

Sexigt värre....

I fuck you because together we can create metalsex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0