Don't even try

Nu har ni allt saknat mig va?
Jag har det i alla fall...

Så jag har nu kommit ur min vinterdepression och glad och pigg igen. Om än lite aggressiv över den senaste metalpojk-bristen.
Jag och Sara bestämde oss för att gå på kupolen för att få gratisgodis och förhoppningsvis lite metalpojkar.
Hur som haver, så inledde vi det hela med att åka buss och Sara ville förstås vara den stabila och trycka på knappen. Vid fel tillfälle. Sedan satt vi där och var paranoida. En stund.
När vi väl kommit fram till kupolen införskaffade vi oss ett skåp och började vandra runt. Det fanns förstås inte mycket att se, bara par som höll hand och ungar som ville in på donken.
Vi skaffade oss ballonger och vevade med dem en stund. Jag fick in en fin träff på Saras ballong som då åkte bakåt och träffade en man i huvudet. Han sprang förbi oss och glodde argsint bakåt på Sara och ballongen. Sara däremot fattade ingenting utan gick glatt vidare medan jag dog av skratt.

Hm...vi bestämde oss för att leta efter gratisgodis. Och vi fann! En gång...men vi vågade inte ta några, för det sprang omkring folk och svamlade med alla som tog. Istället rushade vi snabbt förbi och in på Bokia där vi försökte prata om telefoner. Det gick inget vidare.....så vi gick tillbaka till godisarna och stod där en stund. För att sedan rusha vidare igen lagom paranoididgt.
Akut godisbrist.
Vi köpte lösgodis och satte oss ned en stund och var bittra. Jag kände att min kjol levde sitt eget liv, så jag sa lite lagom diskret till Sara:
- Uh..jag blottar mig!
Varpå två snubbar vänder sig förtjusta om och kikar. Den ena blev sur när han inte såg något. Vi skrattade en stund åt dem....
Helt plötsligt kommer två pojkar och börjar svänga in mot oss och sakta ned på farten. Jag försökte rädda situationen genom att täcka munnen och säga till Sara:
- uuuuuh! den har fastnat! jag dreglar! den sitter fast...uuuuh!
- Usch, den här var jätteäcklig!
- pällú den är fast!
Pojkarna rushade vidare.....jag beklagade mig lite för Sara som då lite lagom informativt säger:
- äh, det var två turkar som dreglade....

Jaaa....sedan blev vi kikade på en stund. jaa...vi repade till oss mod och gick tillbaka till geléhjärtan och stal en varsin....de var inte så goda.
Vi ringde efter skjuts och for hem till mig till kaffe, thaimat och kladdkaka. Och en del tv-tittande och Manson-kikande.
Möjligen lite Fuck Salt också....

I fuck you because you are wrong, fucked and overrated.

Kommentarer
Postat av: Anonym

UH! du slog honom i huvvet med min ballong!

2010-02-16 @ 15:18:17
URL: http://dreamfountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0