Loving

Ikväll ska jag hem till Karin. Karin är värd 5 kronor. Dagens information helt enkelt....jag funderar lite på att kopiera listan om dagens svammel.
Det låter smart.

Dagens låt: The Heretic Anthem - Slipknot

Dagens frisyr: Småslickat mot sidan....ganska rent faktiskt.

Dagens smink: Mascara och foundation.

Dagens klädsel: Ojdå....linne och morgonrock. Kanske underkläder om ni har tur!

Dagens roliga händelse: Jaa....jag och Karin skrattade åt något...men jag har glömt vad det var...jag kanske återkommer!

Dagens planer: Hem till Karin, kladdkaka och förhoppningsvis kaffe <3

Dagens vill ha: Slipknot - Iowa

Dagens saknad: Öhm...metalpojke?

Dagens drog: Kaffe förstås.

Dagens tråkigaste: Redovisning.

Dagens finaste: Mitt papper om örat som jag glömde i skolan. När jag väl fann det igen gav jag bort det. Det var ganska fint gjort.

Dagens måste: Kaaaaaffe.....

Dagens dricka: Vatten.

Dagens köp: Haha! det tar aldrig slut: kaffe.

Dagens mat: Jaaadu...sallad?

Dagens kärlek: Metal i alla dess former: pojkar, musik och kappor.

Dagens mående: Jag är psykiskt instabil!

Dagens skratt: Det var nog när jag såg Emils min. Jag delade ut papper som hade korvat ihop sig, så jag slickade lite på fingrarna som man gör i sådana lägen, sedan sa jag till Emil: Jag har slickat på ditt papper.....
Den minen alltså.

Dagens tanke: Herregud jag dör.

Dagens irritationsobjekt: Sverigedemokrater.

Dagens smycke: Ringar <3

Dagens just nu: Jävlar vad sugen på kaffe jag har blivit...jag har byggt upp det lite is mug. FUCK SALT!

Dagens önskan: Metalpojke.

Dagens längtan: Kladdkaka och Karin

Dagens citat: Det här är inte sant, men jag önskar att de sjunger så: I don't like you, I just fuck all.


I fuck you because I'm not supposed to be here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0