Rock away

Idag har varit en fasligt händelserik dag!
Jag inledde dagen med att springa till bussen, som då var sen med 10 minuter = skämt ut mig i onödan.
Öhm...sen var det dött ett tag.
För att sedan, pampampam! ALLSÅNG!!! Allsång är fan bäst....speciellt när ingen kan texten riktigt utan bara några lösryckta rader som man stolt skriker ut lite lagom falskt.
Ja, sen rushade jag till bussen igen...jag hade väldigt bråttom ska ni veta! Jag hade faktiskt ett väldigt viktigt möte som jag..jaja...
Sedan blev jag bjuden på sushi...och lyckades bli skyldig Sara en fika, vilket inte var trevligt! Vi satt på en scen bredvid en högtalare och försökte konversera. Och så var jag fasligt paranoid över ljusen och min väldigt dyra kappa...
Öhm..jaa! vi bestämde oss för att åka till kupolen istället eftersom det alltid finns heta metalpojkar där. Sagt och gjort, men innan stötte vi minsann på Karin som hjälpte mig att skratta åt Sara som föll ned i en grop. Fint.

Jag: Uh! det där är du!
Sara: var det bajs?
Jag: Nej...men bröd! ...från korv med bröd.

På kupolen fanns det inte en enda metalpojke (inte ens ett emo!) så jag köpte en tröja och sedan gick vi tillbaka till stan för att ta bussen hem. Jaha, vad finner vi sen på bussen då? 2 heta metalpojkar som vi stirrade is mug på.

Is mug.

På bussen:
Jag: Jag glider på min rock...faan...uh! sätt dig på den du!
Sara: jag vill inte glida på din rock!

Sedan kom jag hem och mindes helt plötsligt att jag glömt (omg!) att Anselm har namnsdag. Hur man nu kan glömma något sådant.
Jag bestämde mig för att stjäla måfres dumtidning och läsa hjärndött skvaller. Jag fann, jävlar alltså vad jag fann, att Manson ska gifta sig med Evan Rachel Wood. Till slut.

I fuck you because you're all that I ever wanted.

Kommentarer
Postat av: sten

HAHA! jag föll ner i en grop!

2010-02-07 @ 11:46:48
URL: http://dreamfountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0