We're not

Nej, jag har inte alls blivit beroende av ett jättedumt spel som inte ens är roligt. Nej.
Idag åkte min bror hem igen. Han hann få mig att motionera 2 gånger! OMG!
Hm...jag har köpt en ny ring i form av en varg. Den är väldigt fin....metal!

Idag har varit ytterst händelserikt! Jag tror inte att det vore lämpligt att skriva ut allt som jag och Anna har hittat på...
16!
När personen i fråga har tråkigt.
Nu vet ni.

Hm...ooh! jag och Fridis har gett Martina (Matilda) ett nytt smeknamn! men det är jättehemskt....det kom från min senaste dröm som jag inte tänker skriva ned här. Jag misstänker att alla redan hört den minst 3 gånger...

Och så vidare.

Idag har jag äntligen skrivit färdigt min novell, jag har bara skjutit upp det hela tiden (izzie, du får hata mig..).
Den handlar om en pojke som brevväxlar med någon random. Hon ber honom göra massor med saker och till slut orkar inte han med mer, och inser att hon inte är den hon utgett sig för att vara. han försöker säga upp kontakten, men lyckas inte vidare bra. Den slutar med att de ska träffas (vilket de aldrig gjort tidigare), och i mitt huvud tänker jag att hon har ihjäl honom då.
Bara så ni vet.
Men det står inte med.

Jaaa....jag är nog hungrig.

I fuck you because we're not dating.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0