Blood

Dag 5 Lördag
Idag skulle vi träffa våra korvar på gamla stan. Men det visade sig att de fastnat på vägen och ville att vi skulle ta oss från gamla stan till dem, trots att vi inte hade någon aning om var de var.
Inte stabilt alls.
Efter att ha letat så gav vi till slut upp och bestämde oss för att äta lunch. Ja alltså bestående av Fanta, kladdkaka och svartvinbäääärspaj. Livet lekte, som vanligt.
Det blev istället bestämt att korvarna skulle leta efter oss.

De kom aldrig så vi ssshhååppade på egen hand. En vacker och begagnad datamus, choklad och annat trevligt. Mycket bra.
Korvar skulle hem och vi träffades aldrig.
Men vi sörjde inte. Istället åkte vi hem, jääävligt trötta ,och skjöt massor med zombiesar.

Efter att vi slagit nytt rekord tittade vi på Ringaren i Notre Dame. På grund av den storslagna musiken och alla intryck låg vi vakna där det var dags att sova.
Jag låg längst in, tryckt mot väggen och svamlade:
Du ligger ytterst Fridis. Zombiesarna tar dig först! De kommer överallt...hehe jag ligger trygg här....och jag ser dem inte! hehehe...
Fridis: När de kommer från hallen ser jag dem, hoppar ut genom fönstret och splättar mig mot asfalten! Du ser dem inte, du kommer hinna bli uppäten!
Jag: Nänänä Frixen! Du hinner aldrig bort till fönstret! 
Osvosv...tills Fridis somnade. Vilket jag inte märkte. Så jag låg och svamlade på och...jaa jag fick aldrig något svar.

I fuck you because you are my substitute for coffee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0