Dreaming

Dag 7 Måndag
Gick upp halv tio för att buda på biljetter hem. Det gick finfint!
Vi åt väl frukost som vanligt och började därefter göra oss i ordning och städa. Till slut var det bara badrummet kvar, men det var fortfarande blött där eftersom vi duschat. Klockan var då 12 och vi hade bestämt oss för att åka iväg klockan 2.
Vi såg en stund på varandra.
Zombiespeeel!!!!
När vi tittade på klockan igen var den 3. Alltså, 45 MINUTER KVAR INNAN TÅGET SKULLE AVGÅ!!
Ehheehhh....
Vi skyndade oss att stänga av datorn och fixa allt som behövdes fixas. Ut i trapphuset, låsa dörren, möta Kenneth's granne i korridoren, försöka göra konversationen med henne så kort som möjligt.
Ut på gatan med en soppåse i näven. En soppåse full med glas och metall.
Jag: Okej vad gör vi av den??
Fridis: Vi kan inte ta med den!
Jag: Vi dumpar den i en buske!
Fridis: Jaaa!!
Vi rushade vidare och fann en soptunna. En för liten soptunna.
Vi rushade ännu mer vidare och fann en återvinningsstation. Vårt samvete talade om för oss att vi absolut borde slänga grejerna där. Jag frågade Fridis vad vi hade mest av, tänkte att vi bara kunde slänga hela skiten i en behållare och dra vidare.
Men nejnej. Vi skruvade till och med av metallkorkarna på glasflaskor!
Jaha, men sen sprang vi faktiskt vidare till bussen. Som skulle avgå om 5 minuter. Ingen panik! Nejnej...
Tunnelbana osv...
Hann sitta på tåget i två minuter ungefär innan det åkte iväg. Vi hann inte alls ha panik! Vi bestämde att jag skulle stå och gråta och Fridis skulle vara stabil och kolla vart vi skulle ta vägen. Bra deal, tycker jag.

Kom hem till ett tomt hus. Goats kom iofs och mötte mig. Åt vitlöksbröd till middag.

I fuck you because you are not dreaming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0