Close your eyes

Kontroll.

Jag har varit asmanlig idag! Jag började med att nästan äta möglig bröd! Manlig som få....sedan ägnade jag resten av förmiddagen till att leta efter frukost i frysen. Normalt.
Vidare till att titta på tv, slå en kik på klockan och få panik. Jag skulle ju liksom gå igenom mina kläder.....
Jaha, men vidare till det då! Eftersom jag va tvungen att prova en del kläder också stod jag där i underkläder och kastade alla kläder på golvet i vild panik.
Då minsann plingade det på dörren! Jag öppnade lite tjusigt, jag hade hunnit få på mig en ytterst sexig morgonrock men håret var överallt och petade alla i ögonen med överdrivet mycket flott i det. Is naaajs.
Hur som haver stod det 2 kvinnor utanför och började svamla om hur jag kände mig. Alltså, de stod där och berättade vad jag tänker på och hur jag känner. Sedan bestämde de sig för att säga:
- Jaa....alla dessa frågor du har som *svammel* kan du få svar på. Gud har svaren.

Tjoho! Jehovas vittnen! Jaha, tänkte jag, fint jag går väl med på att lyssna och nicka en stund. Sedan började den ena svamla om att allt är så vackert, och allt detta vackra måste ha...en grundare. Någon som skapat allt det vackra!
Jaa, sade jag, Bing Bang, du vet?
Tanten: Så du menar att om du lägger dynamit under bråte, lite träplankor, och sen tuttar på så blir det ett hus av explosionen?
Jag: Nämen nu var det ju inte riktigt en sådan slags explosion. Jag tror på dinosaurier och allt det där. Jag tycker att bibeln är en saga, Gud skapade inte världen på sju dagar.
Tanten: Nejmen, nu måste du ju tänka på att en dag på den tiden var en mycket, mycket, mycket lång tid.
Jag: Jaha. Men jag är ateist.
Sedan var det slut på det roliga. Då skulle de börja pracka på mig bibliska skrifter. Näädu tanten lilla sade jag. Då ville hon prata med mina föräldrar istället. Jag talade om för dem att mina föräldrar aldrig skulle öppna för dem, och skulle de nu råka göra det så skulle det vara bara för att förolämpa dem en stund.

Manlig början.

M/Påfre kom hem och svamlade om att fiska. Tjoho tänkte jag och följde med. Så en annan har grillat korv, druckit svart kaffe och fiskat upp lite fiskar med kastspö! Jag lärde mig att sikta....asbra.
Men sen blev det tråkigt så jag lade mig ner på den mycket blöta marken och solade och sms:ade. Stackars offer.

Ill nino. Det är trevlig musik.
Spike är inte tillbaka.

I fuck you because I'm the man in this relationship.

Kommentarer
Postat av: izzie

bra där! :D

2010-06-16 @ 07:02:30
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0