Follow Me, Darling

Vänta er inget. Jag trivs inte med midsommar.
Fuck off and die.
Lixxxx.

Annars då?
Jo men det...
Jag ska hem till Karin ikväll! Vi ska väl grilla.....eeeh....titta på blommor......äta sallad som jag ännu inte köpt.
Alltså jag har en fundering: öppettider!
Jag har ingen lust att cykla runt halva stan....men så kan det gå.
Jag och Måfre var på kupolen idag. Jag fann en del! Ojoj!
- Svarta linnebrallor (jag älskar ordet brallor!!)
- Svart kjol
- En topp...korvgrej. I svart, förstås.
- Hårfärg, gissa vilken färg? SVART SOM FAN!
- Det var inget mer.
- Svart.
- Såfint.
- Ihopsatt.

Caps lock.

I fuck you becuase there's nothing left to feel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0