Love after it rains

Om ni undrar, så kan jag tala om för er, att kommatecken, är relativt fina, i jämförelse, förstås, med mycket annat.
Och att ni borde lyssna på "Egobrain - System of a down" om ni vill veta exakt hur jag känner just nu.

Min plan är att ladda kameran och knäppa munbilder, men jag tänker även laga mat och lyssna på Manson som för övrigt inte längre äcklar mig. Jag har kommit till insikt. Jag tror att jag kan förstå.
Jag har tänk mycket på det.
Det är bra.

Idag har jag haft matteprov, och om jag får G nu får jag G i kursen! Tjoho! <3
Får jag IG på provet får jag IG i hela kursen. Ingen press!

Böje.

Jag blöder. På armet. Jag kan se det och förstå. Det blir lätt så när man blivit biten av något, varav det börjar klia.

I fuck you because I don't want to do it with you, I'll do it to you. Don't say no, just say now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0