Silverland

I cannot feel fear.

För den delen.
Så nu är det slut på emo-saker, för tillfället. Istället ska jag gå över till så mycket bättre saker! Pojkar! Jag vet inte vad som har hänt, men helt plötsligt anfaller de i flock och spatserar omkring och är heta! :O
Såååå......men jag gör inget! Absolut inte! Jag är ju inte kung på att flirta, nejnej...hehehehe....hehe....
Hehe.

Jag har en vän. Som just skickade mig en låt. Jag fattar inte ett smack, och låten i sig är värdelös. Jag ska skriva ihop något ljug-svammel om hur mycket jag uppskattade den. Vänta bara!

Alltså...varför blockar jag inte bara?
Sepepojke: Why dont you have cam ?
Jag: because i don't want one :P
S: you will buy one tomorrow.
Jag: I won't.
S: yes, you will.
Jag: no way
S: I want to see you
Jag:
well you can't, unless i put out pictures on deviantart. i don't like the whole idea of everyone seeing you while you're in front of the computer. i don't trust those little...things. and also, everyone would just nag at me to get to fuck me in webcam.
S: Now , I understand you an I respect you , if you tell me the truth like this I understand. Ok.

Ja för att det är så jävla kul! Seriöst....jag skrattar lika mycket som jag suckar åt dem.....haha!

Spike var inte med ikväll. Jag tänker gråta mig till sömns....bittra, tunga tårar....på Goats!

JÄVLA JAFAR!

Och jag vet nog. Min kära, haha.....tur att jag inte stavade "kära" som "kärna" först....nejnej....

I fuck you because you are the one thing that darkness fears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0