Underline

Tjoho! Omväxling! Tänkte jag och började prata med en serb istället för mina vanliga turkar och kroatsare.
Vi pratade om Manson en stund och han började webcamma för mig. Han hade på sig en Manson-t-shirt och var heeeet!
Ännu mer tjoho!
Serb: I like legs....can you send pe picture of your legs?
Jag: I don't think that I have any pictures of my legs.....
Serb: You look?
Jag: Fine.
Och så fann jag en! OMG! Jag fann en! Så jag skickade.
Serb: You are so beautiful!

Eh, ja. Utifrån en bild på mitt ben så kunde han tala om för mig att jag var vacker. Sedan kikade han på Deviantart och kom fram till samma sak igen. Fast att han älskade min vita hy också. Wooho.......neej.
Hur som haver så sade han att jag borde skicka en till bild, och fint, jag skickade en bild som jag redan lagt ut på DA så att den lille hete pojken skulle bli nöjd.
Han blev nöjd.
Väldigt nöjd.
Så nöjd att han skickade närbilder till mig. Vet ni vad han hade knäppt kort på? Jovisst, sig egen kuk.
How lovely.
Sedan blev han emo och påstod att jag hatade honom. Att jag inte tyckte om hans snopp. Att han var ful. Osvosv.
Nejnejnej sade jag. Nu ska du inte bli på det viset.
Tjoho! Tänkte han. Och vinklade ner kameran. På vad?
Ja vad tror du?
Så skrev han att jag tittade på mina bilder samtidigt. Och att jag borde skicka fler.
FLER BILDER SOM HAN FUCKING TÄNKTE RUNKA TILL!
farewell.

Jag har spenderat dagen på Pärlan. Shorts, ljuslyktor, en film och smycken.

I fuck you because I will sodomize you and face-fuck you.
Nej jag är inte otäck. Nöjd och glad! Frid och fröjd!

Kommentarer
Postat av: izzie

neeej men gud... Serber...

2010-06-17 @ 08:19:49
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0