Pressure

Vafan hände? Joru, det ska jag minsann tala om för dig!
Så här gick det till:
Strax efter 5 cyklade jag hem till Karin och förfestade. Vi delade alltså på en 4,5% cider :P Jävlar vilken förfest! Vi poppade peppande musik och jag fick kaffe <3
Vi väntade in Iz där vid sju för att cykla till Oliver eftersom han hade all alkohol. Vi spatserade med några liter alkohol, så där, till en busskur och väntade. Och väntade. Jag och Iz var väldigt kissnödiga. Vi väntade.
HUr som haver så kom bussen och vi begav oss till Skräddarbacken hem till Antonia. Eeeeh....sen gick det utför. Vi hade liksom en liten tävling, vi skulle klunka i oss allt i glaset. Jag bangade ur, men en del andra gjorde inte det utan drack vidare....några gånger.
Det slutade med att Iz låg på golvet till slut, Johanna hade extremt roligt, Anna hade mycket att säga, Martina fnittrade och resten hade stenkoll. Stenkoll.
Resten av tiden hos Antonia spenderades med att försöka få Iz på fötter osvosv...alla toaletthistorier...alltså....Iz jag älskar dig!

Vi tog bussen till stan. En ytterst intressant resa. Bussen började köra och Iz utbrister:
- Jag måste kissa!
Jag: Jamen du får hålla dig.
Iz: *ser längatnsfull ut i skogen* Men jag är jättekissnödig juuu.......
Jag: Jamen vi är snart framme.
Iz: NEHEJ!!! Det ska på massor med drägg!! Fan, jag vet vilka det där är! *mutter* Fan vad snabbt vi åker!!
Jag: Det är väl bra? Då kommer vi fram snabbare såru får kissa.
Iz: ...vi kommer aldrig fram.

När vi väl kom fram till stan insåg vi att toaletterna var stängda, varav Iz fick panik. Vi gick ner under bron vid järnvägen för att kissa. Det kan vara bland de mest bisarra stunderna i mitt liv. Jag blev jätteparanoid att Iz skulle kissa på mig samtidigt som Iz var paranoid över att jag skulle vilja kika på henne när hon kissade. Eeeh...inte bra kombination att vara full och paranoid samtidigt. Till historien hör att jag var fullkomligt spik i huvudet. Till skillnad från vissa andra, så att säga.

Vidare till parken för att äcklas. Jag och Fridis ville inte vara kvar så vi drog med Iz och Anna till Karin, Oliver och Johannes vid the Grillhouse. Men de skulle stänga så vi var lite överallt ett tag....tillbaka till stan, och jag öppnade en till cider. KÄPPRAKT ÅT SKOGEN! Massor med poliser, en paranoid och full jag. ÅT SKOGEN! Men Karin säger att jag verkade väldigt nykter, så jag är nöjd i efterhand. I samma veva var det Slicka-på-saker-dagen så jag slickade på det mesta jag kom åt som inte hade herpes. Lista: 
- munk
- detta block
- en kopp från mcdonalds
- tomz burk
- lock från kaffe
- min mobil
- olivers cola
- min penna
- min väska
- fridis kamera
- johannes kort
- saltpaket
- izzies mobil
- en bränd get
- annas finger
- ett glas från sushin
- sojaskål
- chopsticks
- min plånbok
- en soppskål
- izzies skinnjacka
- ett halsband
- bambuskott
- karins regnjacka
- martina
- rönnbärslöv
- annas jacka
- tegelsten
- annan tegelsten
- izzies finger
- stuprörsmojs
- cykelcentrum
- kemtvätt
- trädstaket
- järnstängsel
- martina igen
- träd
- lyktstolpe
- johannes vin
- en grön plastsked
- en grå bil
- betald p-plats
- två cyklar
- johannes cp


Vi samlade truppen igen och började röra oss mot Olivers lägenhet. Längs vägen tappade vi Fridis, Anna och Johanna, så vi rushade upp till Oliver och kissade. Johannes höll på att somna i hallen, så jag hotade honom med att peta honom i ögonen om han somnade. Det fungerade.
Vidare till Karin för efterfest. Jag hade ännu en cider hos henne, eeh....jaaa....jag blev glad.
Iz lade sig ner och somnade, varav vi målade unibrow på henne, en kuk och ett kryss. Fint. Jag blev målad på i ansiktet och nacken. Johannes blev målad på på handen och armen. Jag ritade random mönster och skrev "kuk, dum, get".
Vi åt chips och Karin somnade. Vi hade bara en röd lampa tänd och jag fattade inte ett smack! Seriöst....jag låg halvt om halvt under sängen och tappade överkroppen hela tiden. Den var överallt! Och så pekade jag finger flertal gånger och hade seriösa samtal. Och ytterst oseriösa med för den delen.
Vid 3 skulle Johannes & Oliver hem, och då jävlar! Jag var stabil som fan! Jag spatserade ner för trappan utan att ramla och jag lyckades låsa dörren! Jag är fan stolt. Jag tog mig upp och i säng också, för den delen. Men jag och Karin skulle dela säng och täcke. Eeh...vi var för långa och överallt, så det slutade med att jag använde kuddar som täcke också! Bra där, liksom.

Planen för nu är väl att se skabb ut och dra hem till Karin för att titta på splatterfilm och äta massor med popcorn istället för mat! Är bra.

På Johannes begäran
Finaste ögonblicket: När min första 7,0 öppnades och jag kände att, yes! jag kan halka efter!
Roligaste ögonblicket: När Karin inte hörde allt vad jag sade utan bara uppfattade: Skitit på mig i ett helt år!!
Fulaste ögonblicket: När en del var ytterst själviska.
Skummaste ögonblicket: När jag och Karin skulle dela täcke. Det gick inte bra, alltså!
Skönaste ögonblicket: Alla toaletter! Riktiga toaletter!
Jobbigaste ögonblicket: När snuten var där och jag inte var riktigt...sammanhängande.


I fuck you because I'm ready to take your 666 in my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0