uuuuuhu

I am only conditioned to die.

Vet ni vad? Jag skrev ett sådant bra inlägg nyss, men så kom Goats och trampade på tangentbordet. Det är borta nu. Men det är trevligt.
Så ni får bara en lista över vad som har hände på Falukalaset:
- en jävla massa sexprat
- svammel med fulla människor
- uppraggningsförsök av en alkoholist
- hälsning på korv med bröd. Egentligen Johannes och Oliver. men när jag skulle skriva det kändes det bättre med korv med bröd. KORV MED BRÖD!
- ordlekar
- utveckling (i rätt riktning) i mitt och Saras förhållande som man och hustru
- aggressiviteter riktade mot vår dumkukhjärne-son.
- skratt åt efterblivenheter och dumfejs.
- stenkastning
- påhälsningar!
- sockervadd & sushi
- medsjungningar i bra låtar

slut på det roliga.

För övrigt äcklas jag inte det minsta nu, inte alls över huvudtaget, på Manson. Sex? absolut.

I fuck you because I kill my idols.

Kommentarer
Postat av: sara

DUMKUKHJÄRNA!

2010-06-06 @ 21:09:35
URL: http://stensomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0