Younger

Jaaaaaa!!!!
Nu är det bara lite vattentorkning i trappen, sedan är jag totalt färdig!
Jag fick ju inget sommarjobb, så Måfre sade att om jag städade hela huset under en vecka skulle jag få 1000 spänn. Som fan, svarade jag.
Alltså, trappen kvar, sedan är jag fääärdig!
Usch...jag måste duscha också....uuuuuuh.....och åka till stan....uuuh....och köpa kläder.

Ville bara tala om det! Ni är intresserade!
Jag har drömt att jag och Karin (Karin var en grå alien) sprang över tunn is och blev jagade av en varg. Jag förstår inte vad det betyder.

I fuck you because I've always been the one to blame.

UUUUH!
Jag slår upp min dröm nu. Tydligen blir jag utsatt för svek. Min älskade gör mig besviken. Jag är osäker på mig själv och mina möjligheter.

Vilken trevlig dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0