You alone

Haha! min dröm!

Spike kom till Sverige och vi blev ett par. Jag gick till skolan som vanligt, och då bestämmer sig min nyfunna pojkvän för att anfalla skolan lite fint. Jag blev inte alls arg, nejnej. Så jag tog med honom till vår avdelning för att gömma honom. Men nån gång under den sträckan ändrade vi oss, istället skulle jag presentera honom för mina vänner.
Så jag choppade in Spike i ett grupprum och rushade ut till mina vänner som satt på de röda stolarna....men mina vänner var inte såå...ehm...alltså mina vänner var Sid, Alex, Oliver och Madeleine. Men hur som haver så ställde jag mig framför dem och började:
- I want you to meet my new boyfriend. his name is Spi...
- Erhm, William.
Kom Spike och sa. Det var nämligen så att ingen fick veta att han var Spike, för då skulle alla bara bli rädda för oss. Jag menar, han var ju ändå en vampyr!
Sedan kom jag på varför mina vänner inte var där (haha offer oliver!), de hade ju förstås gått till lektionen!
Så jag tog mina engelska-grejer och sa åt Spike att vänta med Alex och de andra.
Jo tjena. Så fort jag gått och satt mig nära Evelina (och sneglat lite på Karin) kommer han inrushande och frågar Lisbeth:
- Hello, my name is William. I'm an exchange student, I'm here with Rebecca....would you mind if I sat here and listened? I would like to hear what Swedich students do on their lessons...
Lisbeth smilade upp sig och sa:
- No,no! Not at all! Please take a zzzzzzzeat! (seat)
Så han satte sig mellan mig och Evelina som kikade lite is mug. Men inte så mycket dock...skumt nog.
Lisbeth startade lektionen och alla började jobba självständigt. Då smög hon sig fram till oss på främre raden och satte sig på Spikes bänk med det ena benet förföriskt lagt över det andra. Hon lutade sig framåt och började småprata med Spike som var artig. Hon försökte alltså stjäla min pojkvän! Jag blev arg som fan, men när hon började flirta med honom blev det för mycket och jag vaknade.

Jag hatar Lisbeth nu.

I fuck you because I possess you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0