Död Bäver 2

Hahaha! Det här är underbart!
Vi städar lite här hemma, och idag flyttade vi ned till våningen under så att säga för att städa lite. Jag rushade ner först och ställde mig och gormade: HALLÅ??DET LUKTAR JÄTTEÄCKLIGT HÄR!
Måfre kom nedspringande: Vad säger du??
Jag: Jamen först trodde jag att det var du, men seriöst, det här kan inte vara det!
Måfre: *aggressiv blick* MARKKU??? VAÄREHÄR??
Påfre: ...vaaa?

Så Påfre kom också ner och så stod vi där, alla 3, och sniffade omkring. Då kom Måfre på det!
Måfre: MAAARKKUUUUU! VAD GJORDE DU AV BÄVERN DU SKÖT IGÅÅÅÅÅÅR??
Jag: Har han stoppat den i duschen? Hahaha!!!
Måfre *aggressivt*: Nej! Han har den i garaget! Han har lämnat fönstret in till duschen öppet!
Påfre: .....ojdå..
Måfre: OOOJDÅ??????
Jag: HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!

-paus-
Måfre: *mutttermutter* öppna alla dörrar.....fönster...*mutter* dumhuvve....
Påfre: *Ser lite ledsen ut*
Jag: Hahha, det luktar död bäääääver! HAHAHAHAH!!!
Påfre: Ja inte luktar den levande i alla fall...hehehe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0