Gift

Vet ni (jaaaa ni är många! jag vet nog..) vad bland det bästa är?
Att få besök av Sara, spatsera till I C Aids och tillbaka för att göra sushi! Vi var ytterst stabila.....Vi följde alla instruktioner och dog av skratt. Den första hade vi för mycket ris i, så den sprack lite överallt....sedan räckte inte riset till resten, så de blev helt platta!
Vi hade med oss cider, choklad och sushi till älven. Vi satt där i solen, sedan kastade vi sten, Emilge kom och hälsade, och så kastade vi mer sten, men sen! sen ringde jag till Spepe och berättade att vi kastade sten. Spepe skulle tydligen diska.
Så det kan gå.

Sedan tog vi oss upp för ett berg och plockade liljekonvaljer. Vi gick vidare in i skogen och fann en koja! Så vi ska tillbaka dit (klädda i byxor nästa gång!) och supa. Eeees najs!

För övrigt har jag andra trevligheter att dela med mig av! Jag kanske google-translated Omega. Asbra blev det!
SEKRETESSBELAGDA MY ASS! thats en jävla hemlighet och det vet du!
hah, vad lycka
fascismen kan du rösta på
är inte så söt

När din gubbe tejpade mitten
säger en bön, spara ansikte
skaffa dig samman och (se vad som händer)

I fuck you because we are in a meadow of lily of the valleys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0