Så om din hjärna...

11 olika. Och mina hjärna halkade efter.

Hm...valborg...
KUL SOM FAAAAAAAAN!!!!
Mer än så kan jag nog inte säga.....

Finaste ögonblicket: När jag kom till insikt att jag hade ramlat in i kattställningen och att den inte skulle flytta på sig.
Roligaste ögonblicket: Karin: Johannes är SÅ JÄVLA FEET!
Fulaste ögonblicket: När jag såg att Karin och Gustav hade låst in sig i MITT SOVRUM!
Skummaste ögonblicket: Impulser som jag inte föll för.
Skönaste ögonblicket: Fyfan vad kissnödig jag hann vara! Men det löste sig fint.
Jobbigaste ögonblicket: Fan alltså....kankse när alla började runda av! eller fan, det var när karin skvimpade ut sin dricka över hela fucking golvet och bara skrattade. Jag fick min ursäkt sen och allt var fint, men det var inte kul först! :P



Alltså....när blir det fest igen?

I fuck you because I know you want me to.

Kommentarer
Postat av: Anna

fredag?? :D

2010-05-01 @ 21:12:34
Postat av: vem troru??

alltså vi får se då....det är ju lite beroende på. vill ju inte sparka ut mina föräldrar hur ofta som helst...

2010-05-01 @ 23:01:29
URL: http://nordeacorone.blogg.se/
Postat av: karin

fest igen?! :D jag är på!

tack för i fredags alltså, hade askul! förlåt för spillandet och kladdandet bara... :P

2010-05-02 @ 18:38:57
URL: http://thisisnotafuckingdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0