Intoxication

I väntan på ingenting kommer nu en liten....påminnelse.
Jag och Sara har hittat på så mycket dumt, och tydligen var det värt att blogga om enligt Sara. Så jag kan ju inte vara sämre! Här kommer en short reusmé om vad som har hänt sedan vi så slumpmässigt nog blev vänner:

1. Vi har kommit på en helt egen religion

Nu är ju den religionen mer känd som en sekt, men man blir glad av den i alla fall! Man får godis....och ha nagellack! Jävlar vad bra den är.

2. Planer angående att råna en bank
Där ett tag bestämde vi oss för att vi skulle råna en bank. Eller faktum var att originalplanen var att jag skulle råna banken, Sara skulle ta 50% av pengarna och sedan skulle vi skiljas åt. Sara skulle till Bahamas med nån het pojke, och jag skulle till USA för att utveckla en invecklad teknik som skulle kunna få Gerard Way (sluta nu, jag var emo!) att följa med mig till Bahamas.
Bra där!

3. Pirates of the blood from the dead fish.
En helt egen piratklan! Alltså, vi kom på ett bättre namn först "Pirates of the sexxiness" men det var så...
Eeeh....det räcker så! planen är alldeles för lång och invecklad!

4. PRAO-äventyr
Vi är så dumma!
Första dagen gick bra. Men sedan kom andra dagen och vi fastnade i Gustafs. Så för att roa oss gick vi in på en handelsbod där en turk med ett ögonbryn jobbade. Piggelin!
Jag åt lite fint på min glass men dreglade tillbaka toppen på min glass.
-Öj, Sara! Kolla, om man petar här så faller den av!
- Hehehehe......
Ett skitigt finger kom farande. MIn glass dog, splättad mot asfalten.
Men sen blev det livat! Jag fick något i ögat (det var inte på grund av glassen, jag lovar!) och krävde något att vifta med.
Jag fick en kondom.
Det hjälpte inte.
Dag 3 blev lite bättre. Vi tog bara fel buss och hamnade i Över Mora. Ingen big deal, som ett tjockt barn skulle ha sagt.

5. Kryssning
Jag och Sara bestämde oss för att följa med på kryssning! Det visade sig vara en pensionärs-kryssning. Dansband och discolampor. Men tro fan att vi dansade! jag råkade putta in Sara i en gubbe som blev aggro. Själv fick jag en väldigt luden armbåge i nacken. Trevligt!

6. Klassresa
Okej, först och främst, vi hamnde i den tysta avdelningen på tåget. Hur retarderat var inte det, liksom?? Sedan fick vi byta tåg, till ett mycket mindre. Bra där! Vi fick inte plats med benen, så de fick ligga böjda åt alla håll ovanpå resväskorna! Haha...

7. Stor och liten
En gång i tiden hade jag en väldigt ful vän som hade olika stora bröst. detta var hon ruskigt stolt över och ville meddela mig det. Så det skulle jag säga till Sara:
- Ja hon sade att om den inte växer ikapp måste den fyllas ut med cancer!
- jaså? Jaha....jaja.
- Nejfan! HAHAHA! Jag menar silikon!
- Va? Jag trodde du sa papper!
Då kom vi båda att tänka på en tjej i klassen. Vi döper henne till Malin.
- Jaaa...du vet Malin, de är ju jättestora och jättemånga!
- Ja! De är överallt!
Vi pratade om hennes korvar som det blir när man har för små kläder.

8. Barnkläder
Sara ville ha en ny kjol, så vi rushade in och kikade på barnkläder! Jag gick in i ett provrum och upptäckte en alien! Jag skrek till sara att hon skulle komma och kika på alienen. Sara kom inrushade, kikade lite snett på mig och sade: Det är nog ett spöke.
Expediten: Jaa, förmodligen! *blänger på mig*
Jag tror att hon hade ritat den själv.

9: Yatzy
Jaa....jag fick 29 poäng som slutpoäng. Det kändes bra! Vi hade fönstret öppet, varpå jag sade aggressivt: Jag vill inte ha dem, de ger mig bara sex!
Tur då att vår lärare inte alls stod utanför fönstret och såg snepig ut.

10. Klubbor och otäcka håriga gubbar
Inne på pizzerian i Orrefors, en plastbytta full med klubbor.
Sara: Jag vill haaaa......
Inget hände.
Vi fick vår pizza och gick tillbaka till vandrarhemmet. Längs vägen:
Jag: Varför tog du ingen klubba?
Sara: Gubben stirrade så elakt!
Jag: Men varför tog du inte två??
Jag reflekterade inte över Saras svar, utan tänkte att hon skulle ha tagit en till mig också. Bra där.

11. Random lista
- Vi har klippt av saker som hängde utanför skåp i skolan
- Vi har spelat yatzy med papperslappar istället för tärningar
- Vi har blivit uppvaktade på fula sätt: "Du ser ut som en porrstjärna!" "Jag vill måla av dig, naken."
- Vi har tävlat om vem som ritar de fulaste Harry Potter- gubbarna
- Vi har nästan fyllt ett helt block med seriösa mordplaner
- Vi har skrivit rim på Alla hjärtans dag om att ha ihjäl folk och sedan stoppat lapparna i Emilges skåp
- Vi har målat av massor med pojkar. Nakna förstås.
- Vi har gått vilse i Orrefors
- Vi har varit emo
- Vi har räknat sniglar
- Vi har varit asfula 3 dagar på raken och skrattat åt varandra

I fuck you because you killed my family.

Kommentarer
Postat av: stenkorv nr1

uuuh.... sniglarna... jag minns dem..

2010-05-19 @ 16:56:26
URL: http://dreamfountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0