Grotesque burlesque drag

Lyssnar du på musik just nu? - Jaaaa....
I så fall, vilken låt för tillfället? -  Spade med Manson

Har du kysst någon idag? -   nu ska vi se här...jag har dreglat på Goats, räknas det?
Är du en bra pojk/flickvän? -  Klart att jag är! aggressiv....
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Goats!
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Inte såvitt jag vet.
Har du ett förhållande? -  Nej
När går gränsen vid otrohet? - Alltså....otrohet. Officiellt, vid ett ligg. Men jag skulle inte ha ett förhållande med någon som flirtade med andra heller.
Är du romantisk? - Nej. Fint jag tycker om blommor osv, men inte så. Jag skulle inte vilja bli utsatt för alla klyschor och behöva flina dumt och kvinnligt.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Absolut inte
Är du svårflörtad? - Jepp
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Alltså, ja?
Har du någon gång slagit någon? - Helt klart!
Har du lekt med någons känslor? - Inte min grej
Hur länge varade ditt kortaste förhållande? - Haha....vänta nu. 1 dag.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -  Jag vet inte, jag vill ha sex. End of story.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -  Nej, det är inte heller min grej.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Eh ja.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Oj....typ...20?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahah neej! De är för gamla hela bunten!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Vore retarderat.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Metal.
Är du singel? - Jepp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, men på attraktion vid första ögonkastet.
Kärlek eller sex? - Idag? Kärlek. Igår? Sex.
Har du varit kär i någon? - Nej
Finns det någon för dig just nu? - Nej
Ditt namn? - Korååne Sephehuvve
När fyller du år? - Men korv.
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Hål i öronen, men annars har jag bara blåmärken.
Vad har du på dig just nu? - Linne och pyjamasbyxor
Vilken årstid är bäst? - Sommaren, förstås.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Eh...utseendemässigt? ögonen antar jag. Mentalt? mina aggressioner roar mig.
Vad är du bra på? - att supa och slåss

Vem älskar du mest på denna jorden? - Jag vet inte faktiskt.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Alltså, nej.
Vem är din allra bästa vän? - Sara
Vem vet allt om dig? - Sara
Vem är roligast av dina vänner? - Det kan jag inte svara på :P
Vem är snyggast av dina vänner? - Anna!
Vem är mest partyprisse? - Anna...haha!
Vem är den du helst har filmkväll med? - Den som vill kika på Fantomen på operan och skräckfilm, förstås.
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Sara! Lätt!
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Men va? Jaha.....Karin?
Vem står dig närmast? - Sara

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jodå
Vem är farligast i din familj? - Det är jag! Helt klart!
Vem ser roligast ut i din familj? - Påfre for the win!
Vem är coolast? - Jamen...det är bara jag som är metal så...
Har ni något husdjur? - Goats!
Vem har du mest gemensamt med? - Camilla eller Kenneth.
Vem står för underhållningen? - Camilla eller Påfre (omedvetet)
Vem sover du oftast med? - Goats
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Ingen vet.

Vad har du gjort idag? - Idag har jag varit ute i skogen! Jävlar vad livat det var....
Har du varit glad idag? - Ja det skulle jag väl tro. Jag var jätteemo när jag kom hem, men efter kaffe...<3
Har du varit ledsen idag? - Jaa
Har du gjort något bra idag? - Pluggat! Men det är fan inte bra...
Vad ska du göra nu? - Fortsätta med det här dumma testet och svara på Johannes meddelande.
Har du gjort något dåligt idag? - Dåligt? Neeej...
Vad har du ätit idag? - Oj herregud...smörgås, hamburgare, kcykling, potatis, avokado och banan. Och en kaka.
Har du duschat idag? - Självklart inte.
Är du trött nu? - Jaaaaa!
Vad händer imorgon? - PROV I FUCKING KINESISKA! Och sedan ska jag dö och gråta.

Vem ringde du senast? - Eeeeh.....martina av misstag.
Vem ringde dig senast? - Kenneth
Vem sms:a till dig senast? - Johannes
Vem sms:a du till senast? - Jamen...Johannes?
Är du hungrig just nu? - Absolut inte.
Vad är klockan nu? -  22:23
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, blogg.se och blocket (där det är bilder på bilar!)
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Några minuter sedan.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Färre minuter sedan.



Ditt mål i livet?  Slåss tills jag dör.

Rädd för?  Spindlar, små hundar och våldtäktsmän.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Räknas alla gamla gubbar som krävt en puss av en när man var liten? haha, det där lät ju inte fel men...
McDonalds eller Burgerking?  Eeeh...äckligt kaffe på donken <3
Sjunger du?  Aggressiva snapsvisor? Som fan!
Vad har du för skostorlek?  38
Vill du gifta dig?  Jepp, det tror jag nog.
Kommer du överens med dina föräldrar?  Har inte den här frågan varit med förr? *kikar* Det har den! fast med en annan formulering! de jävlarna!!!
Din hårfärg?  Ingen vet. Brunt?
Skor du hade på dig idag?  Mina Graceland emo-skor.
Vad sover du i?  Jaa...det varierar. Typ...trosor.

Favoritmat och dryck? Fuck.
Hur svarar du i telefonen hemma?  JAAA HALLÅ??
Hur svarar du i mobilen?  Ja hallå?
Sov du ensam inatt?  Nope
Vad gjorde du kl 08 imorse?  Jag sminkade nog mig..eller borstade håret.
Vad var det senaste någon sa till dig? Påfre sade: Jag orkar inte!
Druckit idag? Vatten, juice, cola, kaffe och mjölk.
Vad är det för väder hos dig nu? Typ...solnedgång. Det är väder!
Godaste glassmaken?  melon? jag vet inte! omg!

Drömmer du mardrömmar?  Nej.
Favorit klädsel?  Korsetter.
Favorit godis?  Choooklaaad.....
Hur många kuddar sover du med? 2, jag sover med hvuudet mittemellan dem...


Längtar du mest efter just nu? Sömn.
Vad luktar det nu om du sniffar lite?  Goats
Saknar du någon just nu?  nej
Snus eller cigaretter?  Cigg
Vill du ha barn?  Äckligt...
Längtar du till din nästa födelsedag?  Som fan!
Är du blyg?  Jepp
Tycker du att du har fin dialekt?  Väldigt.....
Tycker du om fester? Jaaaa!
Tycker folk du är snygg?  Säkerligen!
Har du använt någon hårprodukt idag?  Neeej...
Vad har du för planer till helgen?  falukalaset och plugg.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? hahah...just nu känner jag 17, men det är väl bra som det är :P
En bra film?  Fantomen på operan. Såklart.

Vem får en kram?  Nån som ser lite emo ut.
Vem får en puss?  Goats
Sprit, cider, vin eller öl?  Hehehe....allt utom öl!
Hund, råtta eller katt?  Katt såklart!
Tycker du om din pappa?  Min Påfre är awesome! Alla älskar Påfre...


I fuck you because I'm bored.
I fuck you because when I said we you know I meant me. And when I said sweet I meant dirty.
You are the church, I am the steeple, and when we fuck we are all God's people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0