What are you going to do?

Okej, så bror med vänner är hemma igen.
Än så länge har väl inte mycket hänt...skulle hem till Johanna igår för att kika på Vampire Diaries, men då visade det sig att serien gör ett uppehåll PÅ GRUND AV HOCKEY!
Jag hatar hockey.
Jag hatar.

Så vi kikade på New Moon istället och förundrade oss över dumma svenskar. Så det kan gå, alltså.

Idag ska vi köpa P&L-biljetter och åka vidare till Tulavippan. Om det är öppet förstås.

För övrigt har jag färgat håret. Färgen var inte så bra, så jag har illrött hår där jag hade utväxt, resten ser fortfarande svart ut. Förutom i solljus, då blänker det i rött och lila.

I fuck you because people = shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0