Badest thing around town

VAFAN HAR HÄNT?????

Just när jag tappat min ytterst trevliga musiksmak dyker metal upp i Sverige! SYSTEM OF A DOWN TILL METALTOWN!
Fett som fan!
Men vad sysslar jag med?
Jomen man skulle kunna tro att jag peppar med System, men nejnej. Jag lyssnar på Enrique Iglesias och Sean Paul och tycker seriöst att det är bra.
HELVETE!!!
Något måste göras.

Jag ska...ha korsett imorgon! det borde väga upp lite....och choker! och...monsterklackar!!!! och....smink som fan!! och rent hår, för en gångs skull.

Så nu vet ni.
Kambodja också.
Visste ni att det går åt helvete i Kambodja?
Jodu! Käpprakt åt skogen.




I fuck you because you are nothing anyone can compare to their neighborhood hoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0