Satan tar boning i Solfrid

Jävlar vad alla dör! Här följer man blogg på blogg och har dessutom en egen, men är det nån jävel som pallar skriva?
Näej.

Och nu väntar ni på ett löfte från min sida. Åh vad jag lovar att jag ska börja skriva mer! Ni kan inte leva utan mina texter, jag vet nog! Ni har alla mått psykiskt dåligt i min frånvaro!
Det är åtminstonde vad det ryktas om.

Fler rykten! Jojo! Det går rykten på skolan om att vi fina flickor i min klass brukar röka på när vi har fest. Men det är bara rykten. Tro inte så mycket annat!
Fast det är ganska fint, ändå. Vem kom på det? Varför? Brukar denne röka på? Frågorna hopar sig.
Säger man ens så?
Hopar sig. Haha! jag tänker hopa mig imorgon! Jag tänker att det uttalas hooopa. Hoophooop!
Hiphop.
Tell her tonight.

Vad mer, vad mer?
Jomen jag har varit på fest, minsann! Och om ni tror att det var en annan dag än i går, har ni jävligt mycket fel! Såvida ni inte tänker på 5 år av AIDS. Men det var så länge sedan. Det hade ni säkert redan glömt. Vilken tur att jag har återvänt för att påminna er! Och apropå AIDS! "When life gives you lemons, fuck it right in the ass and give it lemon-aids."

Ja, hur som haver! det var födelsedagsfest hos Johanna! Försenad fest för Johanna, Anna och Izzie. Det fungerade som alla andra fester, vi lyssnade på musik, hade ett tema och söp oss fulla!
Mycket vackra tider, med andra ord.

Finaste ögonblicket: När jag ramlade in i busken, och inte fann att jag gjort illa mig förren en timme senare. Jävlar vad synd det blev om mig då!
Roligaste ögonblicket: Izzie skulle ju sova över hos mig, och istället för att plocka fram ett extra täcke gjorde jag en kupp! Jag rushade in i mammas och pappas sovrum och försökte stjäla Påfres täcke. Påfre (den snikne jäveln) höll stenhårt i täcket innan jag gormade: Släpp då för fan!! varpå han chockat släppte och jag sprang (snubblade) skrattandes bort och stängde dörren.
Fulaste ögonblicket: När jag rökte min sista cigarett någonsin.
Skummaste ögonblicket: När jag skulle på toan på natten. Jag var helt fucking sned! Jag lutade åt höger! ...ingen paranoia här inte.
Skönaste ögonblicket: Frukost! Te och mackor har aldrig smakat så bra!
Jobbigaste ögonblicket: Att försöka sova! jag var egentlgen för full för att bry mig, men det var jävligt snepigt att sova. Jag vaknade av allt. Och var sned.

Jag bjuder på en gammal goding:
I fuck you because it's retarded.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0