We have a guest

Okej, jag påstod ju att jag skulle återuppstå och börja skriva igen. Men ni vet....haha...det går inte så bra.

För övrigt har jag bättre planer nu för mitt hår! Jag tänker bli blond, sedan förmodligen färga det rött...och sedan tänker jag kräkas i en eld och dö i en flod.
Som jag sade till Julia idag..

Jag for till en julmarknad idag med Camilla, Fredrik, Ludvig och Sixten. Men den var värdelös, så vi for vidare till Nisses.
Vidare hem, Julia kom på besök och vi lekte med lera. Jag har numera gjort ler-kaniner som är så stört fula att jag ska ge dem till mina vänner.

M/Påfre har rest iväg till Stockholm. Det skedde igår. För övrigt njuter jag av min ensamhet. Det är mycket trevligt! Så här borde det vara jämt.
Lixxs.

För övrigt är jag inte det minsta beroende av menlösa barnspel. Jag kan sluta när jag vill.

I fuck you because that fate which condemns me to wallow in blood, has also denied me the joys of the flesh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0