A new Life begins

Jag har gjort det igen. Jag har fucking sett Inception igen.
OCH JAG DÖÖÖR!!!
Han är så jävla het...Arthur. Jävligt manligt namn! Hur som haver...han slåss manligt som fan i luften och rör sig som en...men jag vet inte!

Hur som haver så känns livet så fint just nu.
Måfre sade att om jag rensar ut min garderob och typ...gör mig av med skräp så köper hon nya kläder till mig. Sagt och gjort!
Jag äger numera 2 nya klänningar, en långärmad vit tröja och 4 nya t-shirtar. Fett bra!!
Jaaa....

Men jag måste säga det igen! Jag har redan påpekat det några gånger, men här kommer det alltså: Hatebreed - Destroy Everything
Så jävla bra!
Så jävla bra....

Jag är social. Så ni vet.

I fuck you because I must destroy everything that tries to infect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0