Goats

Okej. Så vad hände?

Det som hände var att jag och Måfre åkte ut och handlade. När vi kom tillbaka var Goats brun och blöt. Haha! Sade vi och stoppade honom i badkaret.
Jag duschade honom och tvålade in honom med kattschampoo. Han hatade mig, men försökte inte anfalla. Det är bra.
Till slut var han ren och badkaret var brunt.
Jag släppte ut honom från badrummet och gjorde rent karet.

Spatserade ut i köket och såg Goats rusa iväg. Fint! tänkte jag, var sur då!
Skitkatt.

Måfre och Påfre gick ner. Måfre sade argt till Påfre:
- Uh! Det måste vara något fel på avloppet! Fyy vad det luktar!
Påfre: uuuh.....*meningslöst mummel*

De spatserade vidare in i deras sovrum för att bädda om.
DET VAR DÅÅÅ!!!
Det var då de såg något bruuunt på sängen.
BAJS!
Goatsen hade varit där...
Så ner kom jag och kikade i kattlådan, jooru! Vår katt hade minsann haft diarré och sedan trampat i det för att sedan springa omkring överallt i huset.
Fett nice!

Storstädning påbörjades.
Goatsen som inte ens hunnit torka sedan förra duschbesöket blev tvättad igen! Sedan blev han utslängd och fick inte komma in på hela dagen. Måfres logik: han kanske bajsar och trampar i det igen.

Det är synd om vår katt!
1. Lerig och blöt
2. Duschad
3. Får diarré
4. Trampar i sitt eget bajs
5. Blir duschad igen

Livet i en kattlåda.

I fuck you because we are so gone with the sin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0