Lalalallala med TVÅ L!!! ehehe...

Ågejågej!
Så jag och Måfre hade ett av våra ytterst djupa snack. Det visade sig att hon inte tror på "förbud".
Alltså, hon känner att hon aldrig kan förbjuda mig! Det var tydligen därför hon lät mig dricka, för då kommer jag vara ärlig om det. Om hon däremot sade att jag inte fick dricka skulle jag ju fortfarande göra det, men ljuga om det.
Ärlighet varar längst!

Ännu fler goda nyheter!
Skolan har beslutat sig för att betala Kina-resan. Så vi sparar 8000! Hur fett är inte det? Men det här gäller bara för oss som valt kinesiska B och/eller tog emot en kines. Så, jag och Fridis till Kina for freeee!!!

Fler goda nyheter? Sade ni så?
Absolut!
Jag körde till musikskolan idag och spelade inför publik. Min far. Hur som haver! Jag och Sölve spelade ett mycket komplicerat Bach-stycke för att imponera på min fader. Påfres kommentar: Eh, det var fint. Men kan ni inte något man känner igen istället??

Offerstil.

Jag lyssnar på radion på Spotify. Den är fortfarande helt fuck off sepe! Ooooh! Du gillar Linkin Park och Nightwish! Vi vet nog! Ååh, haru valt heavy metal? Jamen då ger vi dig Nickleback!
Jävla sepe.

I fuck you in China.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0