Numb

Världens fulaste dag.
Världens finaste dag!

Fulaste:
- Huvudväääärk!!!
- Så in i helvetes trött!
- Uttvingad på promenix!

Finaste:
- Jag vaknade utvilad (nu gick ju det över, men ändå!)
- Inga läxor som krisar
- Fick veta att jag bara har en lektion imorgon, så slutar kring 9!
- Ingen abstinens efter kaffe
- Åkte till Pärlan
- Fick fika!
- Fraaasiga plättar till kvällsmat och kaffe!

OCH NU! Nu till det viktiga, vad jag fann på Pärlan:
- Korsett FÖR FUCKING 15 SPÄNN! Storlek 34 på H&M men är man slim i korsett så är man...
- SKOR! Underbara! Ni får kika på fredag...hehehhee....
- CD med System of a Down för 20 spänn!
- 2 fina krukor. Det var nästan det finaste...
- En randig klänning till fredag

Mitt liv <3

I fuck you because it's a long hard road out of Hell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0