Art 2

Idag har jag kommit till insikt om en hel jävla massa saker!
1. När man börjar dagen med kaffe blir det ganska bra.
2. När man spelar The Last Stand i skolan blir livet genast mycket enklare.
3. När man har dåliga lärare blir livet mycket svårare igen.
4. När man övningskör till Idkerberget blir livet fantastiskt i 100 km/h.
5. När man väntar i 2 timmar på att få köra hem blir det lätt så att man funderar. Man kanske funderar på hur man tycker och känner. Man kanske spelar mobilspel samtidigt och plötsligt bara vet något. Bara vet. Hur det är att sakna.
6. När man kör hem igen skiter man fullkomligt i att den där SATANS JÄVLA APDÅLIGA OCH SJUSATANS FINSKA låten är på radion, för jag menar, livet i 100 km/h är fortfarande jävligt najs.
7. När man kommer hem och dricker kaffe igen och går ner och sätter sig framför datorn kan man, om man vill, lätta på sitt hjärta. Då kan man få goda råd, skita i dem och hitta på nya. Sådant är fint.
8. När man skjutit upp den där svenska-grejen som ska in imorgon får man lätt skäll av sin Måfre.
9. När man får skäll av sin Måfre anklagar man henne för den ena och den andra (och det tredje!) och stormar iväg och tänker: FUUUUUCK!!!! JAG HATAR MITT LIV!!! JAG SKA SKRIVA NÅNTING ARGT PÅ BLOGGEN! För det rör ju många.
10. När man har för plan att vara arg kan det fortfarande hända, mitt i all den där ilskan, att man ser lite fina saker i livet igen. Som att....jaa....eh.
Okej det var en lögn.

I fuck you because love is art.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0