Attention

Jag gillar inte press.

Så här var det, jag hade fullt upp non stop under min vackra helg. På fredagen spenderade jag dagen med syster min, men på kvällen hände det mest randome:a ever!
Jag cyklade hem till Karin (asså shiiit!!!) och typ...fixade vin, chips och pizza. Vi spatserade till vattentornet och kikade på allt coolt klotter och lyssnade på musik via Krins Ipod. Vi drack vin och åt chips och snackade ett bra tag...då.....en kvinna härjade ute på vägen och gormade om att hon behövde hjälp och att hon blödde! Hon rushade ut mitt framför bilar och vinglade och skrek, men ingen stannade. Så jag tittade på Krin och sade plågsamt och panikartat: vi måste göra något!
Vi spatserade ner samtidigt som vi gormade att hon skulle komma till vår sida av vägen. Hon hade kvistar och aids i huvve och blödde om händerna och tydligen ena benet. Hon hade ett skumt öga, och det visade sig att hon visst inte hade någon hornhinna där. Vilket inte var så najs. Sade hon.
Hur som haver! Vi spatserade bort till busshållsplatsen för att hjälpa henne hem till hennes syster, och vi fick höra på massor av nonsens! Exempelvis, vi borde sticka från Borlänge så fort som möjligt, för i Rättvik, DÄR HÄNDER DET GREJER! Shit alltså! Den bästa tiden i hennes liv osv.
Efter en hel del strul och skumma händelser fick vi hem henne, men jag måste säga att folket som öppnade dörren inte var så tacksamma :P Hon var nog inte vidare välkommen där...Men! Vilket insats! Höhö.

Jag och Krin åkte buss tillbaka till vattentornet och gick inte hem förrän det blev olidligt kallt. Väl hemma hade vi lite allsång och sysselsatte oss med chat roulette. Vi stötte på en trevlig och mycket söt ryss som Karin turligt nog fick fett med respons från! Jag gömde mig och drack vin i hörnet. Ryssen hade en ful vän med glasögon och flint som dök upp då och då och svamlade ryska. Ful som stryk.
Mycket bra, bra, bra tider!

Lördagen spenderades med thaimat till frukost, cykeltur till Evas stuga och sedan datanördande.
Söndag, marknad och laaaataaa mig.

Jå. Det har varit bra.

I fuck you because I am not a sandwich.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0