Died, and so you died.

Efter att ha spenderat lovet med att vara full och bakfull har jag kommit tillbaka, goda vänner, för att tala om för er att det nog inte blir bättre än så här. Visst vi har ångest över skolan, men så länge vi är dumma tonåringar på gymnasiet är allt okej. Så nu kör vi, tycker jag! Nu jävlar kör vi och är unga och pundade tills vi kräks eller dör!!!

Ehm. Annars har jag tittat på en film om mördar-zombie-får. Jag är rädd för att den gett mig lite men. Men inte alltför mycket! Fridis och Goats höll stämningen uppe som goda kamrater!

Studentklänningen är fixad, så är även en bh till. Nu fattas det bara skor, kofta och trosor. Färgning av håret har även skett vilket Oliver trevligt nog lovade att kommentera. När han minns, vill säga. Vi får se när det händer.

Sånt här med jobb är kört.

Puss.

I fuck you because your lips are darts of pleasure.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

gud vilken härlig blogg du har. du skriver jätteroligt och verkar ha en superskön inställning till - ja, vad ska jag säga, det kommer låta klyshigt - livet! :D



Puss.

2011-04-30 @ 22:53:00
URL: http://isobelskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0