Break

Innan vi hunnit landa här hemma ordentligt och komma in i våra gamla rutiner blev det bestämt att vi skulle åka till Tunsnäs i ett par dagar. Jag tog med mig Oliver och vi spenderade vår tid med att fiska, plocka svamp, basta, äta och dricka. Vi läste även lite skvaller, men hur engagerad gossen var kan jag inte riktigt svara på :P
Julia var med och var lite bitter över att jag bara råkade spendera all min tid med Oliver... men alltså. Sånt händer. Jag kan ignorera honom nästa gång :)

Annars händer det mycket! Imorgon ungefär 4 på morgonen åker mamma och pappa till Finland och lämnar mig och Oliver ensamma i huset. Det blir fest hos Mange på lördag vilket jag tror kommer bli awesome.

Öhm...

I fuck you because I don't mind you keeping me on pins and needles. If I could stick to you, and you stick me too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0