To darkness

Så vi for iväg till Polen!
Jag är jättenöjd med resan, det var inte alls som jag väntat mig på något vis, utan allt var bara...annorlunda. På ett mycket bra sätt. Det fanns inte mycket shopping om man inte ville spendera sin tid inne på ett asstort shoppingcenter, så vi spenderade våra pengar på extremt jättebillig mat istället. Och kanske alkohol. Kanske alltså.
Jag drack öl. En hel del. Jag tycker inte ens om öl, men den här var blandad med äppeljuice och smakade precis som cider, förutom raparna som var lite sådär...öööl.....


Hähähä...jag är så stabil på att välja bilder. Vi var ju även i auschwitz och birkenau, vilket var hemskt.


I övrigt gick vi runt väldigt mycket i centrum, gamla stan, och kikade. Och åt.


Allt som allt kunde det nog inte ha varit bättre. Jag ville åka till Polen, vi åkte till Polen, Polen var fantastiskt.

I fuck you because this isn't over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0