Pentex

Igår var en sådan fin dag!
Jag gick upp fett jättemycket sent och åt frukost. Sedan fikade jag.....och sen tog jag ett baaad! Ett baad, ni vet. Tjusig ska man ju vara när man är på väg ut på krogen.
Jag låg i badkaret...och läste.....då min mobil lät!
Aha, tänkte jag. Det kan gott få vänta.
Så jag badade vidare.

Tog mig upp ur badet och tänkte: fan vad jag fryser! jag bör genast linda in mig i en handduk!
Det var bara det att det inte fanns några.
Alls.
Inte ens sådana där små!
Inte ens en morgonrock.

Måfre kom dock springandes så fort jag ropade, så jag klarade mig. Men ändå! Det hann faktiskt vara riktigt kallt! Nåväl, jag började klä på mig och tänkte att: hehehe.....jag ska vara stilig ikväll, ja jävlar vad stilig jag ska vara!
Jag mindes att min mobil hade låtit, men det kunde ju gott få vänta tills jag satt på radion.
Det var ett sms.
Från Anna, min drinkarkamrat.
Feber.
Fuckingfuckfuckfuck.
Och fuck.

Så goda vänner, som det sanna emo jag är spatserade jag in i köket, slog mig ned på en stol, åt kyckling. Det hjälpte inte.

Sedan målade jag! I 4,5 timmar! Sedan kom Goats den jäveln och ville hjälpa till. Det blev jäääättebra. Jag målade ett brinnande hus.

Idag har jag fortsatt måla. Och så har jag lekt i en snöhög.
Min turk säger att han vill gifta sig med mig.

I fuck you because pentex sucks! pentex sucks!! They drain the life force of my tribe, pentex sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0