Du hast

Spontanitet!
Sara kom över med en liter vin och ett glatt humör, varav jag hade exakt samma sak fast ett äckligare vin. Vi slog oss ned i min soffa, radion på med Bandit Rock, skabbglas och viiiin, raring, viiin.
Vi var första klassens vinprovare, sade vi. Egentligen spottade vi ut vinet i smyg, vi blev bara fulla på ångorna vi utav misstag dragit in.
Aldrig att vi egentligen klunkat under satans fula grimaser.

Vi drack och drack och jag insåg att hallå, vi måste ju dricka majsvin också! Det blev vi inte fulla på. Vem som helst klarar att shotta 60% alkohol.

Vi sms:ade.
Vi ringde.
Vi skvallrade, vi smidde planer, vi svamlade, vi filmade, vi snackade seriöst och Sara hade hicka.

Det blir inte bättre. Jag lovar och jag svär, det blir inte bättre!
Kring 1 kikade Sara på klockan och frågade mig: Haru bråttom hem?
Jag: Näej, jag bor här. Jag kan vara här hela natten.
Sara: Vad bra!

Så vi bestämde att vi skulle festa tills festen var slut. Vilket blev halv 7 på morgonen. Jag följde Sara halvvägs och sedan småsprang jag hem i ett vackert rus av fylle-paranoia. Vem som nu skulle vara ute efter att våldta folk kvart i 7 på morgonen.
Stup i säng.

Vaknade 20 i 11 och tänkte att...jamen fan livet leker ju! Jag tar och går upp!
Hahaha! Jag var fortfarande full!! Jag ramlade uppför trappen, stormade in i vardagsrummet, flinade mot måfre och sade: Mamma! Allt känns jättebra, för jag är fortfarande full!!
Mamma: Ja det kan jag tro!

Sedan dess har jag städat, handlat, bakat, lagat mat och typ....ätit improviserad paj. Jag har hunnit panika över mina sms och jag har druckit så jävla mycket kaffe.
Och det blir inte bättre!

I fuck you because you're on the radio....

Kommentarer
Postat av: izzie

haha! improviserad paj :D

2011-01-31 @ 22:54:43
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0