När jag såg tillbaka såg jag att jag tappat dig under en sten. Hur känns det? 3

Dagen började vackert. Jag hade rent hår.
Jag lade pussel och satt framför datorn.
Sedan var det helt plötsligt dags att göra sig i ordning. Till och med lite panikartat! Men okej, tänkte jag. Jag kan ju börja locka håret.
SOM HADE BLIVIT SKITIGT!!! och oformligt....så jag hatade livet och gormade lite. Men jag räddade det genom att sätta upp det och spreja jättemycket hårspray så det skitiga såg ut som spray......livet <3
När jag såg redigt stilig ut vandrade jag och pappa till Camilla & Fredrik. Längs vägen blev jag anfallen av en hund och svamlad med. Bra tider!

Hemma hos C & F åt vi och spelade 20krs-leken. Sedan fick jag skjuts hem för att hämta vin och Karin hem till Emilge. En mycket bra mening!
Hemma hos Emilge plåstrade jag om mina fötter och drack viiiin. Jag tävlade även med Karin! Fast inte en drickartävling...
Vi sms:ade Martiiina angående ifall det var fest nånstans. Det visade sig vara det, men vi fick höra att vi var tvungna att sköta oss i sådana fall. Jag såg på Karin och frågade: Vill vi sköta oss?
Näej.

Vårt enda alternativ var alltså Flamingo eller Skrubben. Det kändes ju fest...men vi bestämde oss ändå för att spatsera ner på stan. Ehm...vid det här laget var vi alla redan efterhalkade och skämtade om: Anna, kom ner! Du är alkoholpåverkad!
Fast det blev fel hela tiden.... Karin, kom ner! Du är Markkuholpåverkad!
Som blev till.. Karin, kom ner! Du är är Malkoholpåverkad!
Osvosv...tills det inte var det minsta sammanhängande.

Ner på stan, spatserandes förbi det nya stället som har öppnat, Klin. Där vi visste att det var 23 i åldersgräns. Spatserandes. DÅ!!!!
- Ey tjejer, sakta ner! Vart ska ni?
Dörrvakterna anföll...
- Ja vi ska väl..på fest!
- Det är här festen är ju! Ska ni inte in här?
- Släpper ni in oss alltså?
- Alltså, hur gamla är ni? Är ni nätt och jämt 18 eller?
Helt plötsligt blev jag pekad på! Så blev det sagt att jag fyllde år i tisdags och att det här var min första krog-upplevelse, och det vore ju bra mycket fest ifall vi kom in här...
Varpå Emilge började svamla om att jag ville dansa och att jag var så bra på att dansa.
Jag stod mest där flinandes.
Men det funkade!!!!
- Äh ta den här chansen och gå in här ni tjejer!
Sade dörrvakten med unibrow.

Mitt liv <3
In och beställa drink då! Jag ville ju självklart prova en Lennart, men bartendern sade att det fattades nåt aids...så jag och Karin tog något som skulle likna den i alla fall och Emilge köpte sig en cider. Sedan satt vi där och drack alldeles för fort. Sedan kom Karin på att vi skulle tävla! Så bartendern kom och mässade: SVEPSVEPSVEP!!
Så...vad gör man?
Underbart!

Sedan blev vi alla kissnödiga, men en fylleparanoia hade satt in och ingen vågade fråga var toaletten låg. Som tur var tog jag det som en man och fixade läget!
In på toa och smygdricka vår medhavda alkohol. Det vill säga, Emilge drack likör (om jag minns rätt alltså!), Karin drack sin fina blandning med hallonsoda och vodka och jag drack mitt vin och sprite, som mystiskt nog hade blivit gott!
Ut igen för en ny drink? Eller var det rökpaus? Rökpaus! Så jag var ju tvungen att följa mina vänner ut och hålla dem sällskap, för inte fan kunde jag sitta själv inne...som ett emo...dessutom klädd i svart :P
Nåväl! Nu var det i alla fall dags för en drink! En white russian och livet lekte så jävla mycket! :O:O
Klockan slog 12 och vi skålade för att sedan hitta min granne! Helt plötsligt befann vi oss i källaren som var helt vitmålad. Där var det dimma som fan och jag fick en cider för 4 kr. Vi satt och drack....satt och drack...DANSADE OCH DRACK!! och hittade Yollande! Som dansade med oss och drack...

Fler white russians och mer dans...vi dansade mest hela tiden! Haha! Och så var det en liten stackars turk som hela tiden ville dansa med oss, men han vågade inte, så han stod alltid en bit bort och dansade mest för sig själv. Till slut kom det en till turk och puttade fram den andra turken som såg extremt förlägen ut.
Emilge fick napp med en turk med mössa och vi alla blev bjudna på efterfest med min granne.

Klockan 2 stängde stället och vi fick gå upp till övervåningen och vidare ut i kylan i väntan på efterfest. Det såg ganska dött ut över lag men vi väntade troget och en del rökte. En turk kom och önskade oss ett gott nytt år. Sedan undrade han och om jag ville ha lite nyårs-hångel. Nej, svarade jag, det kan vara herpes! Då klappade han mig i ryggen och sade jaa....och vandrade iväg ledset.
Helt plötsligt dök upp det lite randoms som vi svamlade med....grannen min pratade i telefon mest hela tiden medan jag mest stod och skrattade hela tiden. kKrin (så jävla stiligt att det får vara så! :D) rökte mest hela tiden. Emilge gjorde mig mest paranoid hela tiden och fick skäll för det.
Till slut kände vi oss färdiga och tänkte vandra hem i natten. Men så blev det så jävla kallt! Så stört kallt! Så vi följde Emilge hem och ringde Fredrik som fick komma och hämta mig och Karin. Fredrik ställde snällt upp och fick lyssna på mitt fyllesvammel. Åh herregud...jag pratade om tänder i flaskor. Nåväl! Han kanske....glömde bort allt medan han sov! Eller så!

Jag ska för övrigt skaffa nåt sms-lås! Seriöst! Jag sms:ar när jag är full. Det är inte bra! Det går åt pengar! Utropstecken! Och sådär!

Okej, men kort och gott, det här var den bästa nyårsafton någonsin! Hör ni det?
Den bästa.

I fuck you because I'm so ultra-violent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0