Bliss

Det händer så mycket spännande! Jag var helt stört jävla sjuk igår kväll och imorse, men nu är det bara näsan och halsen som fortfarande är sepe! Underbart!
Detta leder till trevligheter som drickandes inne på rummet med Sara. Halv 9 alltså.

Annars har jag skrivit 5 kapitel på boken om min far, ätit paj och druckit kaffe.
Och cola!
Sockerkick!
Jag är jätteglad!
Jag ska gifta mig med utropstecken när jag blir stor!
Spännande att se hur våra barn kommer se ut!
De kanske blir feta!
Fett!

Men hallå.

ANNARS HAR JAG HÖRT ATT JAG ÄLSKAR CAPS LOCK. EN GÅNG I TIDEN TRODDE JAG ATT JAG VAR ENSAM OM DET, ATT DET INTE FANNS EN ENDA LIKSASINNAD I HELA VÄRLDEN....ATT JAG VAR UTLÄMNAD SOM DEN MED KONSTIGA FETISCHEN.
MEN DET VISADE SIG SNABBT ATT FALLET ICKE VAR SÅDANT! DET FANNS EN SOM VAR LIKA STÖRD. VI BLEV BÄSTA VÄNNER, VI TRE. JAG, ANNA OCH CAPS LOCK.
VI HADE DOCK LITE PROBLEM NÄR ANNA OCH CAPS LOCK SÖP SIG FULLA TILLSAMMANS OCH HÅNGLADE. DET VAR INTE RIKTIGT OKEJ, VÅR VÄNSKAP BLEV SIG ALDRIG LIK. ALKOHOL KOM IN I BILDEN ALLDELES FÖR MYCKET OCH BARA FÖRSTÖRDE.
JAG OCH UTROPSTECKEN VILLE DÖPA VÅRA FETA BARN TILL CAPS LOCK MEN ALKOHOL KOM OCH SADE NEJNEJNEJ, VODKA SKA DET VARA.
DET GÖR FÖRRESTEN CAPS LOCK TILL SARA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0