It's like ice but no pick

Jag drömmer så vackert.

Jaha, nu börjar det dra ihop sig! Jag far snart iväg till Kina, och det är ju...spännande! Jag har varit iväg och växlat pengar i dag, vilket gör det hela mer verkligt.
Annars har jag spenderat min tid med Julia lite varstans. Som i pulkabacken, framför datorn och på Kupolen...ja, fina tider helt enkelt!

Jag tänker på livet och sörjer, jag drömmer om natten. Mest bara samma sak. Mest bara hela tiden. Men det kanske är bra, vad vet jag? Det kanske är ett tecken?
Eller så är det nån dum jävel som retas.

Jag dricker kaffe. Och inget vatten. Jag sover så jävla mycket. Det här gör att jag är ständigt yr. Fast det är helt okej! Lite som att...vara full!
Ehm...alltså.

Men annars har jag hört att alla bara dör! :O Till och med jag!

I fuck you because I've been dreaming of screaming. Someone kick me out of my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0