Hold on

Jag vill ge er en lista, men jag är rädd att jag bara kommer glömma en jävla massa. Vi kör alfabetet med saker som har hänt som jag....valt att inte skriva om.
A - Absolut roligast är väl det faktum att jag, efter många extremt tråkiga år, inte längre är singel! För exakt 25 dagar sedan blev jag och Oliver tillsammans.
B - Barnspel fortsätter roa mig. Helst ska de innehålla splatter. Hähä....barnspelsplatter.
C - Camilla heter min syster som vänligt nog lånade ut sin lägenhet till mig och Oliver. Dock anställda som kattvakter, men Emil är ju inte så krävande....ehe.....ehe....
D - Den där Oliver har en lägenhet jag spenderat mycket tid i under de senaste dagarna. Då Oliver gjort sitt bästa för att vara bakfull fick hans bror underhålla mig och koka kaffe.
E - Edward Scissorhands hemma hos Fridis, men när den gick på tv typ nån vecka efteråt kunde jag inte låta bli att titta. Eller gråta.
F -Fest har hänt! Toga-partyt dök upp och söp oss alla fulla. Helt fantastiskt!
G - Gösta har haft mask. Det är synd om honom.
H - Harry Potter dök upp! Apropå ovanstående osv....hähähäh....nej usch vad äckligt. Nej, sista filmen har jag tittat på med mina fina vänner! <3
I - Inte för att jag någonsin skulle göra så men.....facerapes i mitt hjärta! <3
J - Johanna har hunnit fylla år! Det hade hon inte när jag började med det här inlägget! :P
K - Kaffe, kaffe, kaffe. Ni vet det. Det händer jämt.
L - Livet leker, vi har köpt flygresa till Polen! Nästnästa vecka far jag iväg!
M - METALTOWN!!! Fantastiska tider med givmilda grannar och underbar musik. Vem har numera sett SYSTEM OF A DOWN??? OMG!OMG!OMG!
N - Nytt extremt älskat band!! Mumford and Sons <3<3
O - Onda ögat härjade och såg när häst-Adam askade sig själv i skrevet. Det var det roligaste som hänt sedan alkohol. Eller tack vare alkohol.
P - Peace & Love dök upp i år igen, vilket var strålande tider. Asdålig musik, men vem tackar nej till att vara full i en vecka liksom? :P Och mina älskade vänner....åååh....det är kärlek till er på hög nivå!
Q - Quintin från Kina, han jag trodde hette Kvint, har lagt till mig på msn och vi har haft en fin konversation. Den sociale lille gossen! <3
R - Ringar är alltid uppskattade och en ny har jag köpt. Bara 750 spänn liksom. Fast...så hade man väl ett presentkort på 500. Hähähähäh.
S - STUDENTEN! Den dök upp och söp oss fulla och även här var det så mycket kärlek i luften...
T - Tacotältet ska för evigt vara inpräntat i våra hjärnor. Vad går in i en taco?
U - Underkläder hemsökte mig i en dröm, jag har ett nytt mål med livet: LILA UNDERKLÄDER!! Det var så vackert...
V - Vem vill bli bibliotikarie? JAG! Tänk er, jag ska ha korsetter och härja och förstöra småpojkars liv genom att få dem att vilja spendera all sin tid på biblioteket. Hähä.
W - Willy Wonka...ville våldta, ville våldta. En martina ville våldta julian, woho!
X - xoxoxoxox......eller alltså...nej, det var lite svårt. Jag är ledsen.
Y - Y'all want a single.
Z - Zombieskjutspelen är tillbaka och tack och lov har jag funnit ett nytt offer som ställer upp ibland och spelar.
Å - ÅÅÅh älskade True Blood! Kan hända att jag tittat på hela säsong tre och börjat med fyran...
Ä - Ähmen det här med körkort.....det....händer inget på den fronten.
Ö - Ölen återvände! Jag hatade det, jag vande mig, jag började gilla, jag kräktes. Jag tog en paus. Jag började igen, äcklades, åkte på festival, gillade, kom hem, hatar det.

I fuck you because this cocaine makes me feel like I'm on this song.


Kommentarer
Postat av: Izzie

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG ÄR SÅ GLAD ATT DU BLOGGAR IGEN!!!!! :D :D :D

2011-08-10 @ 20:58:30
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0