Watch out

Så bror min är här och tar upp all min tid. Känns det som i alla fall... egentligen har vi umgåtts en gång, vilket var igår, annars har jag varit med mina vänner. Det är som att de har en radar, Rebecca umgås med någon som inte är vi!! :O Måste förhindra det! Rebecca, kom och sup dig full....Rebecca kom och titta på True Blood...
Vem kan motstå?

Idag skulle jag åka ut och fiska, men så krockade det med mina fantastiskt originella planer. Jag och Oliver ska cykla till stan och köpa hårfärg.
Och äta sushi och gå på bio.
Jag tyckte att han skulle komma med röda rosor och vara klädd i kostym. Sedan skulle vi äta falukorv.
Men det gick tydligen inte hem hos honom... Han är så självisk!

Annars är min fantastiska förkylning med tillhörande hosta tillbaka! Som den har saknats. Nästan så att jag blir tårögd av lycka. Mitt liv är fulländat.
Alla på bion kommer älska mig.

Jag känner mig så lockad att skriva: Jag är tillbaka! Tjoho! Nu kör vi! Stenhårt!
Mene... jag vet inte hur jag ska finna tid. Jag spenderar ju mina dagar med 9gag.
I övrigt åker jag till Polen nästa vecka. Äntligen!! Efter 3 års väntan, liksom! När påfre ska berätta för andra var vi är på väg ler han alltid stort, pekar menande mot mig och svamlar snyftandes om att jag velat åka dit i minst 20 års tid. Nu äntligen ska jag få göra det. Så ler han ännu bredare och lägger någon antydande kommentar om att det är tack vare honom.
Alla smälter och ler mot mig. Nu är du allt glad va?
Ja oooja, tack så mycket pappa!
Puss på kinden.

Okej. Det sista var en lögn. Jag får aldrig pussa pappa. Han tycker mitt snor är äckligt. Så otacksam!
Reklam som går två gånger per paus är HEMSKT.

I fuck you because I fuck you because I fuck you because this is only a fucking dream. A fucking dream. Dreaming of screaming.
Someone kick me out of my mind.
I hate these thoughts I can't deny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0