Framgångsrik

Ja så att nu kommer det: Jag tycker att det är helt okej att vara kär i en animerad man.
Även om Måns Zelmerlöw gör rösten.
För Måns är också stilig.
Det är även okej att diskutera huruvida Eric Saade är snygg eller inte på lunchen, särskilt om mn kommer fram till att han är det.
Annars är Darin jävligt snygg och gjorde bra musik.
En gång (igår möjligen, vem minns så noga när allt kommer kring...) fann jag en pojke som var en blandning mellan Eric och Darin. ÅH SÅ INIHELVETE ASSNYGG!!!!

Men jag skäms inte.
Jag är metal.
Höll på att skriva metan.
Metangas.

Jag har grillat med mina vänner idag. Det var riktigt, riktigt mysigt.
Livet är mys.
Just nu, och igår.

Java Auto Updater påminner mig om att saker som blinkar oranget brukar vilja något särskilt. Tyvärr, Java är inte du den rätte för mig. Jag gillar påhittade pojkar/män.
Och djävulen.
Han var bra stolt.

I fuck you because that jeans with that thong got me feeling hot.
Sjukt egentligen men det var så Darin sjöng och jag tänkte: ahaa....nu sjunger han nåt på engelska igen.....jag ska minsann tänka att han sjunger något helt annat.
Som när Markoolio sjöng om ett jätteorgan.
...fast så var det inte så PpPpppPPp
pppPPpPpppPPp
Jag vill vara släkt med en häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0