Detta fält måste fyllas i 3

Livet är fullt av överraskningar.
Plötsligt vaknar man en morgon (innan alarmet!!) och känner att...mmmm.....jag vaknar bredvid Oliver och idag är en fantastisk dag.
Men vad händer? Det är bäst att jag gör en lista.
+ Mysig frukost framför teven, zappa mellan ALLA KANALERNA!

- "Mmmm yoghurt!" tänker jag. Men så var det inte det! ..det var blåbärsdryck. Jag tänkte att det går nog att rädda med flingor! No.

+ Aaah, Teen Mom, åååh those suckers. Jag stickar på min julklapp till mamma och livet leker....

- AAAAH NEEEJ! Ingen födsel i teve!!! Inga äckliga nyfödda! MY EYES!!!

+ Öhöhöh.....plugga teori. Körkort? Åh, så på g.

Då plötsligt, mitt i allt det där som ter sig lite som en bergochdalbana.....
FUCK I HELVETE ÄR DET DEN SISTA IDAG?????
Ja, det kan då hända att man måste lämna in lite lönepapper. Innan kl 14. På 3 olika skolor varav en ligger i Gustafs. Där dog den dagen. Fort som fan började jag ringa runt till skolorna och kolla om det verkligen måste in idag och om de var tillgängliga. jag behövde tack och lov inte åka till Tunet, men dessvärre fortfarande till Gustafs. Så jag och Oliver panikkryssade omkring i cirka 30 olika bussar för att hinna överallt. Men på köpet fick vi varmkorv! Fast Oliver fick mest skäll av mig eftersom jag var tokstressad och kände att, fan! Det här måste vara hans fel på något vis!

Men allt löste sig, och i och med mitt besök i Kvarnsveden fick jag plötsligt mer jobb.
Så imorgon räknar jag med samma stress. Upp och jobba klockan 8-14, vidare hem och äta, vidare till Kupolen och lämna tillbaka grejer, vidare till frisören och klippa/permanenta mig och slutligen vidare hem för att packa och äta. Kanske hinna pussa lite på Oliver.

Vad är mystiska gorillor?

Annars super vi oss fulla. Raggar. Alternativt petar på diverse partners. Det är våra liv. Vi är samma organism. Den där grovt markkuholpåverkade organismen som är allmänt halvfattig och knappt hinner umgås. Det är vi alla. Tro inget annat.

I fuck you because en grå prick är det enda jag ser av Susanne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0