AAAAAHA!

Jag är så trött på att göra bort mig på facebook så nu skriver jag här istället1
fan jag är full.
det här är en seriös blogg med serisa ilägg!
jag har stulit olivers pommes och äter dem fort som fan innanhan börjar sakna dem!!!!! ja.
annars chattar jag med aman vem nu det är.
jag möljer in strips>!<2222 se det frmför er!!!!! GLAAAAAARBH!!! NU TAPPADE JAG TV¨. 10 sekunder!!!! och in i munnen igen,
så mycket jobb.
dddrick inte cider>">

i fuck you because your penis looks like a french fry

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha vad underbart! så himla roligt! att stjäla pommes frites räknas inte ens som stöld tycker jag, har man pommes frites ska man dela med sig, punkt.

2012-10-20 @ 16:24:26
URL: http://isobelskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0