Barnfilmer på tv

Oliver har åkt till Göteborg i 10 veckor.
 
Jag har under min lediga tid:
-letat efter en bortsprungen Gösta
-hatat en bortsprungen Gösta
-hittat en bortsprungen Gösta
-slutligen duschat honom
 
Jag har även:
-sett barnfilmer på tv
-filmer som inte räknas som barn men som defintivt är tillåtna från 11 år
-träffat min bror och ätit ute med honom
-loppisrundor!
 
Jag trodde att jag skulle vilja pyssla nu när jag är ensam. Men jag vill bara lyssna på System of a down och ligga på soffan. Det här med att installera candy crush på surfplattan kan ha varit korkat.
Men inspirationen kommer!
På fredag blir det utgång igen, jag känner redan nu att det kommer bli bra. Jag ska lyssna på svänging musik och eventuellt dansa, jag måste bara bli full nog.
 
I fuck you because my anaconda don't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0